زمان و روند ارسال سفارش‌ها چگونه است ؟

 

با سلام در این مقاله به وصرت کامل زمان و روند ارسال سفارش ثبت شده در سایت خدمت شما توضیح داده می‌شود.

تهران : 

سفارشات فروشگاه اینترنتی دیجی لایتر در سطح تهران به صورت زیر ارسال می‌گردد:

1- سفارشاتی که تا قبل از ساعت 14 ثبت گردند، در همان روز ارسال می‌گردد.

2- سفارشاتی که تا یعد از ساعت 14 ثبت گردند، روز کاری بعد ارسال می‌گردد.

3- سفارشات ثبت شده در روز های غیرکاری

سفارشاتی که در روز جمعه و یا ایام تعطیل ثبت میگردند در اولین روز کاری بعد از تعطیلات ارسال خواهند شد بدیهی است زمان 24 الی 48 ساعت زمان تحویل ازاولین روز کاری محاسبه میگردد.

البرز:

روند ارسال سفارش‌ها در البرز، در روز کاری بعد از سفارش به پست و یا تیپاکس تحویل داده می‌شوند و به طور معمول ظرف 24 تا 48 ساعت  تحویل خواهند .شد

حومه تهران :

روند ارسال سفارش‌ها در حومه تهران ، در روز کاری بعد از سفارش به پست و یا تیپاکس تحویل داده می‌شوند و به طور معمول ظرف 24 تا 48 ساعت تحویل خواهند شد.

شهرستان :

روند ارسال سفارشات شهرستان ، در روز کاری بعد از سفارش به پست و یا تیپاکس تحویل داده می‌شوند و به طور معمول ظرف 24 تا 72 ساعت تحویل خواهند شد.

نکات:

  • در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی دیجی لایتر و روند ارسال سفارشات، پیش از این ماموران توزیع سفارش با هدف تسهیل فرایند خرید و همراهی بیش‌تر با مشتریان، تعداد زیادی از سفارش‌ها را درب واحد تحویل می‌دادند، اما درحال حاضر محل تحویل سفارش به درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تغییر پیدا کرده است. دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمان‌ها، برخی محدودیت‌های موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمان‌ها می‌تواند ایجاد کند، مربوط می‌شود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به قوانین محدوده‌های شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمان‌ها و ورود به برخی مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.
  • اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

  • لازم است در شهرهای تحت پوشش اکسپرس تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
  •  برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در شهرهای تحت پوشش اکسپرس، در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری  کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن 4498241– 0912 یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش دیجی لایتر اطلاع داده شود.